Höstens och vårens program 2018/2019

Till er som saknar vår medlemstidning, Svenska Guppybrev –

TIDNINGEN ÄR NU TRYCKT – och kommer att sändas ut nu på måndag den 17 december. Förhoppningsvis kommer en del av er att kanske redan på tisdagen ha tidningen i brevlådan!!!!

Kallelse till:
Svenska Guppy Sällskapets årsmöte 2019  som genomförs lördagen den 9 februari 2019 kl 13.00 hos Klaus Thede, Drabantvägen 63, Saltsjö-Boo. Anmälan till årsmötet görs på email till sekreteraren evamariaesping@gmail.com. Glöm inte att betala årsavgiften innan årsmötet. Aktuella handlingar delas ut på årsmötet.

Lördagen den 16 mars är det medlemsmöte hemma hos Björn Sandberg, Hallongränd 31, Enebyberg. Anmälan till sekreteraren evamariaesping@mail.com eller på facebook.

Helgen den 6 – 7 april kommer vi preliminärt att genomföra årets Guppy Show med efterföljande auktion, i samarbete med Södermalms akvarieaffär. Mer information om detta kommer senare.

Lördagen den 20 april är det medlemsmöte, preliminärt hemma hos vår hedersmedlem Olle Boberg, Rättarbodavägen 11, Bro.

Och så vårens sista medlemsmöte, preliminärt lördagen den 18 maj, hemma hos Micke Norberg, Färingsö. Datum litet osäkert, eftersom medlemsmötet genomförs samtidigt med den traditionella kanin- och fjäderfämässan ute på Färingsö.